PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dobra reputacja wśród klientów i dostawców przynosi korzyści

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2010 10:06

Jednym z ważniejszych składników powodzenia rynkowego jest dobra reputacja sklepu. Reputacja to funkcjonująca na rynku opinia na temat firmy i jej działalności.

- Staram się utrzymywać dobrą opinię klientów o moim sklepie. Nie mam produktów przeterminowanych, sprzedaję towary dobrej jakości, co oznacza, że nie zawsze najtańsze. Wiem, że klienci mówią o moim sklepie "u Waldka", nie mówią za to, że wybierają się do "Mini marketu" - bo taka nazwa widnieje na szyldzie. Wydaje mi się, że klienci mają zaufanie do mojego sklepu. Przez wiele lat uczciwie działam w tym samym miejscu - przekonuje właściciel sklepu osiedlowego.

Handlowiec jest przekonany, że zaufanie jest jedną z ważniejszych cech podczas prowadzenia biznesu.

- Na klientów nie patrzę podejrzliwie, nie wystawiam im przed oczy kamer. Co prawda większość moich klientów to stałe grono osób mieszkających w pobliżu.
Jeżeli jest taka potrzeba kredytuję na kilka dni zakupy, lub sprzedaję na tzw. zeszyt. To wszystko sprawia, że mam wierną grupę klientów - przekonuje sprzedawca.

Właściciel sklepu stara się wypracować sobie dobrą reputację także u dostawców.

- Płacę zawsze w ustalonym terminie, zamawiam z odpowiednim wyprzedzeniem i bardzo rzadko domawiam coś w ostatniej chwili. Wydaje mi się, że do procentuje, bo nie czuję się wykorzystywany przez kontrahentów - twierdzi handlowiec.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane