PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Dobre zatowarowanie i promocje gwarantują sukces przed Wielkanocą

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 30 marca 2010 14:15

Dobre zatowarowanie i promocje gwarantują sukces przed Wielkanocą

Spółka Detal Koncept, prowadząca sieci sklepów spożywczych Groszek i Milea, dobrze przygotowała się do świąt Wielkanocnych. - Kluczem jest dobre zatowarowanie w najlepiej rotujące produkty wielkanocne, właściwa ekspozycja, działania promocyjne, które "popchną" sprzedaż oraz obsługa klienta na najwyższym poziomie - uważa Paweł Rozpara, kierownik działu marketingu Detal Koncept.

- Przed Wielkanocą najlepiej sprzedają się składniki sałatek, produkty do pieczenia i wszystko co jest wykorzystywane do przyrządzania wielkanocnych potraw i wypieków. Na sali sprzedaży nie może zabraknąć produktów, które trafiają do "święconki". Klienci wybierają albo sprawdzoną, ulubioną markę, albo produkt z aktualnej promocji. Dużym powodzeniem cieszą się mięsa oraz dobre wędliny, kupowane przed Wielkanocą częściej w kawałku. Do świątecznych biesiad nabywane są chętnie markowe kawy, herbaty, soki, napoje oraz alkohol - dodaje Paweł Rozpara.

 

Dla każdego z konceptów franczyzowych Detal Koncept przygotował odrębne akcje konsumenckie, wspierane gazetką promocyjną. W przypadku sieci Groszek od 25 marca do 6 kwietnia trwa konkurs "Wiosenne inspiracje w sieci Groszek", w którym do wygrania są cyfrowe aparaty fotograficzne. Z kolei konsumentom sieci Milea zakupy umila loteria promocyjna "Miłe gotowanie w sieci Milea". Akcja potrwa do 21 kwietnia, a do wygrania jest sprzęt przydatny w kuchni.

Detal Koncept wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, jednej z największych grup handlowych w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane