Dobry program lojalnościowy może wpływać na rozwój sieci

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 24 września 2009 09:00

Dobry program lojalnościowy może wpływać na rozwój sieci

Od 1 października w sklepach Eden rusza kolejna, czwarta już edycja programu lojalnościowego Bonus. Dla jej potrzeb powstanie zupełnie nowy katalog nagród. Program lojalnościowy Bonus jest skierowany do klientów sklepów Eden. Polega on na premiowaniu regularnych zakupów znaczkami wymienianymi na gwarantowane nagrody z katalogu Bonus.



Co ważne, w programie oprócz sklepów spożywczych sieci uczestniczą również hurtownie, sklepy motoryzacyjne, chemiczne, odzieżowe, stacje paliw, księgarnie, kwiaciarnie, punkty usługowe i wiele innych. - Sprawia to, że klienci znacznie szybciej uzbierać mogą liczbę nalepek uprawniających do odebrania upatrzonej nagrody. Jest to dużym atutem naszego programu na tle konkurencji - twierdzą w sieci Eden.

Sieć Handlowa Eden ma 501 sklepów z czego 170 przypada na oddział w Białymstoku. To właśnie w tym rejonie sieć rozwija się najdynamiczniej. Według władz sieci jedną z przyczyn takiego stanu rzeczy jest właśnie atrakcyjny program lojalnościowy a także inne elementy wspierające jak gazetka promocyjna czy materiały reklamowe. Wszystko to przekładało się na szybsze znajdowanie partnerów biznesowych na Podlasiu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane