REKLAMA
REKLAMA

Dobry Sklep: przed Wielkanocą nie notujemy skokowego wzrostu przychodów

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2010 09:38

Dobry Sklep: przed Wielkanocą nie notujemy skokowego wzrostu przychodów

Nie dla wszystkich sklepów okres przedświąteczny jest czasem wzmożonego ruchu, a co za tym za tym idzie - większych przychodów. Leszek Czekała, zastępca dyrektora Regionalnej Sieci Handlowej Dobry Sklep zauważa, że sprzedaż przed Wielkanocną wzrasta, ale nieznacznie.

REKLAMA

- Jeszcze kilka lat temu klienci robili większe zakupy na Wielkanoc. Teraz jest znacznie skromniej. Zauważyliśmy też, że klienci zaopatrują się w artykuły żywnościowe z wyprzedzeniem, nie robią już tak często większych zakupów tuż przed samymi świętami. Dla sieci Dobry Sklep najlepszym czasem są zdecydowanie święta Bożego Narodzenia - mówi Leszek Czekała.

Regionalna Sieć Handlowa Dobry Sklep to jedna z pierwszych lubuskich sieci sklepów detalicznych, która ma za zadanie skuteczną integrację hurtowników i detalistów. Celem i intencją powołania do życia spółki było stworzenie skutecznych mechanizmów konkurencji z innymi sieciami funkcjonującymi na rynku oraz walka z napływającymi coraz szerzej sieciami zachodnimi. Docelowo w ramach sieci ma działać 50-80 sklepów.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA