Dobry Sklep reklamuje swoje towary głównie poprzez plakaty i gazetki

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2010 09:26

Dobry Sklep reklamuje swoje towary głównie poprzez plakaty i gazetki

Regionalna Sieć Handlowa Dobry Sklep, działająca na terenie woj. lubuskiego i Wielkopolski, swoją ofertę promuje głównie poprzez plakaty i gazetki promocyjne. Dawniej do świadomości konsumentów docierała także poprzez organizację festynów, sponsoring lokalnej drużyny piłkarskiej oraz reklamę w regionalnych mediach (radio, telewizja). Aktualnie do zakupów ma zachęcać program lojalnościowy "Skarbonka Konsumenta", w którym nagrodami są atrakcyjne wycieczki, sprzęt AGD i RTV.

 

Program ma na celu zwiększenie aktywności handlowej i obrotów z kontrahentami, oraz premiowanie konsumentów za zakupy dokonywane w sklepach sieci. Za każde zakupy na kwotę przekraczającą 20 zł uczestnik otrzymuje jeden znaczek. W przypadku większych zakupów uczestnik otrzymuje dodatkowy znaczek za każde kolejne przekroczone 20 zł.

Przykładowo za 370 znaczków można odebrać odkurzacz, za 1100 - sprzęt grający, a wycieczkę do Paryża można odebrać za 1600 znaczków.

Regionalna Sieć Handlowa Dobry Sklep to jedna z pierwszych lubuskich sieci sklepów detalicznych, która ma za zadanie skuteczną integrację hurtowników i detalistów. Celem i intencją powołania do życia spółki było stworzenie skutecznych mechanizmów konkurencji z innymi sieciami funkcjonującymi na rynku oraz walka z napływającymi coraz szerzej sieciami zachodnimi.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8180

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.