Dobry Sklep reklamuje swoje towary głównie poprzez plakaty i gazetki

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2010 09:26

Dobry Sklep reklamuje swoje towary głównie poprzez plakaty i gazetki

Regionalna Sieć Handlowa Dobry Sklep, działająca na terenie woj. lubuskiego i Wielkopolski, swoją ofertę promuje głównie poprzez plakaty i gazetki promocyjne. Dawniej do świadomości konsumentów docierała także poprzez organizację festynów, sponsoring lokalnej drużyny piłkarskiej oraz reklamę w regionalnych mediach (radio, telewizja). Aktualnie do zakupów ma zachęcać program lojalnościowy "Skarbonka Konsumenta", w którym nagrodami są atrakcyjne wycieczki, sprzęt AGD i RTV.

 

Program ma na celu zwiększenie aktywności handlowej i obrotów z kontrahentami, oraz premiowanie konsumentów za zakupy dokonywane w sklepach sieci. Za każde zakupy na kwotę przekraczającą 20 zł uczestnik otrzymuje jeden znaczek. W przypadku większych zakupów uczestnik otrzymuje dodatkowy znaczek za każde kolejne przekroczone 20 zł.

Przykładowo za 370 znaczków można odebrać odkurzacz, za 1100 - sprzęt grający, a wycieczkę do Paryża można odebrać za 1600 znaczków.

Regionalna Sieć Handlowa Dobry Sklep to jedna z pierwszych lubuskich sieci sklepów detalicznych, która ma za zadanie skuteczną integrację hurtowników i detalistów. Celem i intencją powołania do życia spółki było stworzenie skutecznych mechanizmów konkurencji z innymi sieciami funkcjonującymi na rynku oraz walka z napływającymi coraz szerzej sieciami zachodnimi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane