Dobrze sprzedają się pakowane wędliny, bo klientom się spieszy

Autor: portalspozwczy.pl 25 marca 2010 15:20

28 proc. konsumentów twierdzi, iż jest skłonna wydać więcej, o ile pozwoli im to na zaoszczędzenie czasu - mówi Magdalena Nowak, marketing manager w firmie Regis. Zdaniem Magdaleny Nowak klienci coraz większą wagę przywiązują do racjonalnego gospodarowania czasem, dlatego zrozumiały jest rozwój wędlin paczkowanych i półki samoobsługowej, dań gotowych i półproduktów do przyrządzenia.

Podkreśla, że dobry efekt sprzedażowy możemy osiągnąć, jeśli dopasujemy odpowiednie trendy do naszej grupy docelowej. - Warto spróbować razem z konsumentami z danej grupy porozmawiać tych trendach, o jej problemach, poznać rytuały codziennie towarzyszące zwykłym sytuacjom życiowym lub z pomocą wywiadu dowiedzieć się co tak naprawdę jest najistotniejsze dla konsumenta - tłumaczy przedstawicielka Regis. - Świadomość tego, że konsument rządzi, z pewnością przybliży to nas do celu, jakim jest wygrana bitwa o jego głos przy półce - podkreśla.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane