PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Doświadczenie sprzedawcy decyduje o zaopatrzeniu w świąteczne produkty

Autor: dlahandlu.pl 28 grudnia 2009 09:09

Właściciele sklepów starając się spełnić zachcianki klientów w okresie przedświątecznym zwiększają liczbę dostępnych produktów. Wprowadzają nowe towary a innych zamawiają więcej niż zazwyczaj. Co zrobić z produktami, które nie znajdą nabywców?

- Jestem przygotowana na promocyjną wyprzedaż. Po światach obniżę ceny produktów np. śledzi, lub mrożonych uszek z kapustą i grzybami. Jeżeli nie znajdą nabywców od razu prawdopodobnie będą na straty - twierdzi współwłaścicielka sklepu z Podkowy Leśnej.
Inni sprzedawcy starają się dokładnie wyliczyć ilość zamawianych przed świętami produktów.
- Na pieczywo prowadziłem zapisy, tak samo jak na świeże ryby. Pokarmy kojarzone ze światami np. bakalie, śledzie kupowałem w ilościach, które udało mi się sprzedać w minionych latach. Napoje i alkohol mają długi termin spożycia, tak, że można kupić ich na zapas - przekonuje właściciel sklepu w Brwinowie.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane