Drinki gotowe wybierają młode kobiety

Autor: dlahandlu.pl 10 marca 2010 09:13

Drinki gotowe stanowią znikomy procent w całości sprzedaży alkoholi. Według analityków jest to również kategoria, która odnotowała w poprzednim roku najniższy wzrost spośród alkoholi.

Gotowe drinki pojawiły się w sklepach przed kilkoma laty. Według producentów miały być alternatywą m.in. dla piwa, oraz uzupełnieniem oferty mocnych alkoholi. - Gotowe drinki nie zyskały zbyt licznego grona odbiorców. Czasem kupują je młode kobiety. Sprzedaż podnosi się latem, gdyż drinki sprzedajemy schłodzone. Są one alternatywą dla piwa. Jednak dwa razy mniejsza pojemność, przy dwukrotnie wyższej cenie nie ułatwia sprzedaży - twierdzi sprzedawczyni samoobsługowego sklepu.

 

Na półkach sklepowych są dostępne marki: Bols, Sobieski, Absolwent, Bacardi. Smaki to: cytrynowy, żurawinowy, grapefruitowy, brzoskwiniowy i wiśniowy. Drinki maja kilka procent alkoholu.

 

- W zwiększeniu sprzedaży drinków pomogły by promocje cenowe. Po akcji polegającej na dołączaniu drinka do butelki wódki czasowo drgnęła sprzedaż, jednak producent nie utrzymał promocji i sprzedaż powróciła do poprzedniego, niskiego poziomu - informuje sprzedawczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane