Drogie alkohole sprzedają się gorzej

Autor: dlahandlu.pl 10 lutego 2010 09:37

P.H.U. Dystrybucja, właściciel 8 sklepów Grand Prix-Alkohole Świata, otworzył w styczniu nową placówkę na Nowym Świecie w Warszawie. Zdaniem Moniki Graf, odpowiedzialnej w firmie za marketing, centrum Warszawy to jedna z najlepszych lokalizacji do sprzedaży drogich, gatunkowych alkoholi.

Jednak jak przyznają przedstawiciele firmy w ostatnim roku można było obserwować systematyczny spadek sprzedaży ekskluzywnych alkoholi. Monika Graf nie ujawnia konkretnych danych, dodając jedynie, że w porównaniu z 2008 rokiem spadek zainteresowania klientów był zauważalny.


P. H. U. Dystrybucja oprócz sklepów detalicznych w centrum Warszawy posiada również hurtownię i sklep internetowy. Istotnym elementem działalności firmy jest także import mocnych alkoholi i win. W ostatnim czasie wznowiony został też eksport piwa na Zachód Europy. Firma dostarcza piwa różnych marek (między innymi Lech, Tyskie, Żywiec) na rynki Holandii, Anglii, Niemiec i Belgii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane