Dystrybutor chemii chce rozwijać sieć drogerii

Autor: Parkiet 15 lipca 2009 09:00

Mimo dekoniunktury dystrybutor chemii gospodarczej Delko ruszył z ofertą publiczną. Zmierza pozyskać pieniądze m.in. na zakup spółek z branży lub rozwój sieci sklepów - czytamy w Parkiecie.

Z prospektu wynika, że cele emisyjne oszacowano przy założeniu pozyskania z emisji średniej kwoty 15 mln zł.Do 10,6 mln zł Delko chce przeznaczyć na zakupy podmiotów z branży. Z tego 5 mln zł pójdzie na spłatę kredytu, zaciągniętego na sfinansowanie przejęcia spółki Nika. Delko podkreśla jednocześnie, że jeśli do kolejnych zakupów nie dojdzie, pozostałe 5,6 mln zł przeznaczy na rozwój sieci Drogerii Blue. W momencie zatwierdzenia prospektu (listopad 2008 r.) było ich 15. Na koniec roku sieć może liczyć 70 placówek.

Delko działa od 1994 roku. Zostało założone przez 28 osób, m.in. przedstawicieli hurtowni. Działa w całej Polsce, zajmując się dystrybucją materiałów chemiczno-kosmetycznych. Zarząd twierdzi, że Delko jest niekwestionowanym liderem branży. Największymi odbiorcami produktów spółki są m.in. Ambra, Chemia-Kosmetyki oraz Delko Otto.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane