REKLAMA
REKLAMA

Dystrybutorzy pomagają sieciom organizować merchandising produktów

Autor: dlahandlu.pl 22 października 2009 09:26

Sklepy i sieci handlowe nie są skazane na samodzielny wysiłek kreowania strategii merchandisingowej poszczególnych kategorii i pojedynczych produktów. Z pomocą przychodzą im często producenci i dystrybutorzy poszczególnych marek.

REKLAMA

Standardem stało się już dostarczanie przez producentów lub dystrybutorów wszelkiego rodzaju materiałów reklamowych i promocyjnych. Sklepy często mogą otrzymać na tych zasadach specjalnie przystosowane ekspozytory, standy a nawet takie elementy wyposażenia jak lodówki czy lady chłodnicze.

Oprócz tego coraz częściej producenci i dystrybutorzy zwracają się o pomoc do firm specjalizujących się w zakresie merchandisingu, które służą pomocą właścicielom punktów handlowych i sprawdzają czy produkty danej marki eksponowane są zgodnie z zaleceniami.

Przykładem takiej współpracy może być podpisana ostatnio umowa pomiędzy John King Polska a PMT Marketing System. Umowa obejmuje świadczenie usług merchandisingu w sieciach Makro oraz Real. John King Polska jest wyłącznym importerem i dystrybutorem około 120 rodzajów piw butelkowych, puszkowych i beczkowych, m.in. Bavaria, Heineken CE, Carlsberg, DAB-Radeberger, San Miguel.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA