PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Działalność charytatywna ociepla wizerunek sklepu

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2009 09:19

Duże sieci handlowe w ramach działalności marketingowej często stawiają na aktywność w dziedzinie charytatywnej. Przykładem może być współpraca Warszawskiej Spółdzielni Spożywców Śródmieście z Fundacją Polsat, która obejmuje dwa programy społeczne.

REKLAMA
Pierwsza akcja, organizowana wspólnie z firmą Procter & Gamble, to XI edycja "Podaruj Dzieciom Słońce". W Spółdzielczych Domach Handlowych, sklepach przemysłowych oraz wybranych sklepach spożywczych spółdzielni, z produktów biorących udział w akcji utworzono specjalne wystawki oznaczone materiałami reklamowymi, pozyskanymi od organizatorów. Drugą akcją jest VII edycja programu społecznego "Podziel się Posiłkiem" - wspólna inicjatywa Fundacji Polsat, firmy Danone oraz Federacji Polskich Banków Żywności. Produkty biorące udział w akcji zostały specjalnie oznaczone przez przedstawicieli firmy Danone we wszystkich placówkach spożywczych spółdzielni.
Coraz częściej na dobroczynność stawiają również samodzielne sklepy. Przykładem może być jeden z samoobsługowych sklepów na warszawskim Mokotowie. - Od kilku lat kilka razy w roku angażujemy się w pomoc dla zaprzyjaźnionego domu dziecka - mówi właściciel obiektu. Oprócz przekazywania żywności, czy słodyczy sklep organizuje również wśród swoich klientów akcje zbierania zabawek oraz przedmiotów pierwszej potrzeby dla tej placówki. - O ile stali klienci naszego sklepu doskonale wiedzą o naszej działalności dobroczynnej i zawsze możemy liczyć na ich wsparcie to z każdą kolejną akcją widać, że bierze w niej udział sporo nowych osób. Być może jest to efekt tego, że akcja jest promowana na naszych gazetkach promocyjnych - mówi z dumą właściciel placówki.
Niechętnie wypowiada się za to o marketingowych zaletach udziału w tego typu inicjatywach. - Nigdy nie było moim celem wzbogacanie się przy pomocy tego typu akcji. Podopiecznych domu dziecka wspieraliśmy z żoną jeszcze zanim zdecydowałem się na uruchomienie sklepu - zapewnia. Przyznaje jednak, że organizowanie takich akcji pozytywnie wpływa na wizerunek sklepu. - Klienci, którzy odwiedzają nas po to aby przekazać coś dla dzieci zazwyczaj wpadają do nas i później mniej lub bardziej regularnie - przyznaje nasz rozmówca. - Oczywiście działalność charytatywna to nie wszystko. Niezbędne jest codzienne wychodzenie naprzeciw potrzebom klientów, bo tylko dzięki temu można myśleć o sukcesie w handlu - dodaje.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16386

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA