REKLAMA
REKLAMA

e-food.pl: Bez reklamy zwiększamy sprzedaż

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 11 marca 2009 11:29

Działający od dwóch lat sklep internetowy e-food.pl każdego miesiąca notuje wzrost sprzedaży o ok. 10 proc. Dzieje się tak pomimo, że firma na razie nie inwestuje w promocję.

REKLAMA

- Internetowa sprzedaż żywności ma bardzo duży potencjał - ocenia Monika Nowakowska, współwłaścicielka sklepu. - Rozwój tego segmentu widzimy na własnym przykładzie. W ujęciu miesiąc do miesiąca obserwujemy sprzedaż zwiększającą się średnio o ok. 10 proc. Na dodatek taki wynik osiągamy właściwie bez wydawania pieniędzy na reklamę i promocję. Można powiedzieć, że sprzedaż sama się nakręca.
Dobre rezultaty sprawiają, że firma nie ma obaw względem pogarszającej się sytuacji gospodarczej. - Nie odczuwamy kryzysu i nie boimy się go - podkreśla nasza rozmówczyni.

E-food.pl dowozi zakupy mieszkańcom Łodzi i okolic. Dla klientów mieszkających na łódzkim osiedlu Nowy Romanów zakupy powyżej 50 zł dostarczane są bezpłatnie. Dla terenów leżących w administracyjnych granicach Łodzi pułap ten wynosi 100 zł (przy zakupach powyżej 50 zł transport kosztuje 5 zł) - Struktura i wartość koszyka sklepowego w naszym sklepie internetowym jest bardzo różna. Część klientów robi niewielkie zakupy na 1-2 dni inni z kolei zaopatrują się kompleksowo na tydzień lub dłużej - wyjaśnia Nowakowska.
Według jej zapewnień kluczem do sukcesu w sprzedaży internetowej jest budowanie wśród klientów zaufania do marki. - Wybierając dla klientów pomidora, musimy to robić w taki sposób, jakbyśmy wybierali go dla siebie - podkreśla.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA