e-food.pl: Bez reklamy zwiększamy sprzedaż

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 11 marca 2009 11:29

Działający od dwóch lat sklep internetowy e-food.pl każdego miesiąca notuje wzrost sprzedaży o ok. 10 proc. Dzieje się tak pomimo, że firma na razie nie inwestuje w promocję.

- Internetowa sprzedaż żywności ma bardzo duży potencjał - ocenia Monika Nowakowska, współwłaścicielka sklepu. - Rozwój tego segmentu widzimy na własnym przykładzie. W ujęciu miesiąc do miesiąca obserwujemy sprzedaż zwiększającą się średnio o ok. 10 proc. Na dodatek taki wynik osiągamy właściwie bez wydawania pieniędzy na reklamę i promocję. Można powiedzieć, że sprzedaż sama się nakręca.
Dobre rezultaty sprawiają, że firma nie ma obaw względem pogarszającej się sytuacji gospodarczej. - Nie odczuwamy kryzysu i nie boimy się go - podkreśla nasza rozmówczyni.

E-food.pl dowozi zakupy mieszkańcom Łodzi i okolic. Dla klientów mieszkających na łódzkim osiedlu Nowy Romanów zakupy powyżej 50 zł dostarczane są bezpłatnie. Dla terenów leżących w administracyjnych granicach Łodzi pułap ten wynosi 100 zł (przy zakupach powyżej 50 zł transport kosztuje 5 zł) - Struktura i wartość koszyka sklepowego w naszym sklepie internetowym jest bardzo różna. Część klientów robi niewielkie zakupy na 1-2 dni inni z kolei zaopatrują się kompleksowo na tydzień lub dłużej - wyjaśnia Nowakowska.
Według jej zapewnień kluczem do sukcesu w sprzedaży internetowej jest budowanie wśród klientów zaufania do marki. - Wybierając dla klientów pomidora, musimy to robić w taki sposób, jakbyśmy wybierali go dla siebie - podkreśla.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    12,99

  • Śr

    8,02

  • Min

    4,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8226

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.