e-food.pl: Nie boimy się Almy

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 8 kwietnia 2009 13:42

Od 30 marca mieszkańcy Łodzi i okolic mogą robić zakupy w sklepie internetowym alma24.pl. Konkurencyjny e.food.pl deklaruje, że nie boi się rywala.

Sklep internetowy e-food.pl działa od dwóch lat. Obecnie obsługuje klientów z Łodzi i okolic. - Pod pewnymi względami profile Almy i e-food.pl są podobne i trafiają do podobnej grupy docelowej - przyznaje Monika Nowakowska, współwłaścicielka sklepu. - Niemniej nie obawiamy się konkurencji. Będziemy dbać o klientów, którzy już nas znają, jak i zabiegać o tych, którzy dotąd nie korzystali z naszych usług. Nie planujemy jednak żadnych poważnych ruchów w związku z pojawieniem się konkurenta na łódzkim rynku.

Niedawno e-food.pl zapowiedział rozwój swojego sklepu poprzez współpracę franczyzową. Docelowo z usług delikatesów będzie można skorzystać we wszystkich miastach wojewódzkich. Trwają już rozmowy z potencjalnymi partnerami z Gdańska i Warszawy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane