PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Ekspozycja produktów nie może sprawiać wrażenia przeładowanej

Autor: Magdalena Brzózka, dlahandlu.pl 25 listopada 2009 10:00

Niektórzy handlowcy uważają, że im więcej towarów uda się na siłę upchnąć na sklepowych półkach tym sprzedaż będzie większa. Jednak zdaniem ekspertów ciasnota i bałagan skutecznie odstraszają klientów.

Zdaniem ekspertów kluczowe jest unikanie bałaganu i nagromadzenia towarów w jednym miejscu, bo taka ekspozycja męczy klientów i powoduje, że szybko zrezygnują oni z zakupów. Trzeba pamiętać o dostosowaniu sklepowego wnętrza do zasad merchandisingu.
- Zakup jednego produktu powinien pociągać za sobą zakup kolejnych towarów - twierdzi właścicielka dużego osiedlowego spożywczego sklepu w Warszawie. Jej zdaniem dobra ekspozycja to klucz do sukcesu.
- Wszystkie produkty mają swoje miejsce, nic nie powinno być przypadkowe. Produkty dla dorosłych powinny stać na półkach obok tych skierowanych do najmłodszych, dzięki czemu rodzic, który będzie robił zakupy kupi np. napój, batona czy gazetę zarówno dla siebie jak i swojej pociechy - zapewnia właścicielka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane