Ekspozycja produktów nie może sprawiać wrażenia przeładowanej
Niektórzy handlowcy uważają, że im więcej towarów uda się na siłę upchnąć na sklepowych półkach tym sprzedaż będzie większa. Jednak zdaniem ekspertów ciasnota i bałagan skutecznie odstraszają klientów.
Zdaniem ekspertów kluczowe jest unikanie bałaganu i nagromadzenia towarów w jednym miejscu, bo taka ekspozycja męczy klientów i powoduje, że szybko zrezygnują oni z zakupów. Trzeba pamiętać o dostosowaniu sklepowego wnętrza do zasad merchandisingu.
- Zakup jednego produktu powinien pociągać za sobą zakup kolejnych towarów - twierdzi właścicielka dużego osiedlowego spożywczego sklepu w Warszawie. Jej zdaniem dobra ekspozycja to klucz do sukcesu.
- Wszystkie produkty mają swoje miejsce, nic nie powinno być przypadkowe. Produkty dla dorosłych powinny stać na półkach obok tych skierowanych do najmłodszych, dzięki czemu rodzic, który będzie robił zakupy kupi np. napój, batona czy gazetę zarówno dla siebie jak i swojej pociechy - zapewnia właścicielka.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
-
Max
23,06
-
Śr
16,61
-
Min
11,96