REKLAMA
REKLAMA

Ekspozycja produktów nie może sprawiać wrażenia przeładowanej

Autor: Magdalena Brzózka, dlahandlu.pl 25 listopada 2009 10:00

Niektórzy handlowcy uważają, że im więcej towarów uda się na siłę upchnąć na sklepowych półkach tym sprzedaż będzie większa. Jednak zdaniem ekspertów ciasnota i bałagan skutecznie odstraszają klientów.

REKLAMA

Zdaniem ekspertów kluczowe jest unikanie bałaganu i nagromadzenia towarów w jednym miejscu, bo taka ekspozycja męczy klientów i powoduje, że szybko zrezygnują oni z zakupów. Trzeba pamiętać o dostosowaniu sklepowego wnętrza do zasad merchandisingu.
- Zakup jednego produktu powinien pociągać za sobą zakup kolejnych towarów - twierdzi właścicielka dużego osiedlowego spożywczego sklepu w Warszawie. Jej zdaniem dobra ekspozycja to klucz do sukcesu.
- Wszystkie produkty mają swoje miejsce, nic nie powinno być przypadkowe. Produkty dla dorosłych powinny stać na półkach obok tych skierowanych do najmłodszych, dzięki czemu rodzic, który będzie robił zakupy kupi np. napój, batona czy gazetę zarówno dla siebie jak i swojej pociechy - zapewnia właścicielka.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA