Ekspozycja towaru szansą na zwiększenie obrotów sklepu

Autor: Gazeta Prawna 5 października 2009 09:45

O tym, który towar jest kupowany, decyduje nie tylko jego jakość, ale także właściwe wyeksponowanie go na półkach sklepowych. Za odpowiednie ustawienie produktów odpowiada merchandiser który ma tak ustawić towar, by zapewnić jak największe zainteresowanie klientów - podaje Gazeta Prawna.

- Są pewne kategorie produktów, które dobrze jest wykładać w konkretny sposób. Przykładowo, jeżeli właściwie ułożymy szampon do włosów, mamy szansę sprzedać również pasującą do niego odżywkę - mówi Piotr Haman, prezes zarządu Merchandiser.

Merchandiser powinien znać i umieć wykorzystać mechanizmy, które towarzyszą nabywaniu towarów, np. praktyczne wykorzystanie zasad postrzegania kolorów, przestrzeni, wielkości. Przydatna w tym zawodzie jest również wiedza z zakresu zarządzania emocjami klientów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane