PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Emperia: Wzrost cen prądu kosztuje spółkę ok. 1 proc. marży na każdym produkcie

Autor: portalspozywczy.pl 27 maja 2009 15:02

Grupa Handlowa Emperia Holding chce znacznie ograniczyć zużycie energii elektrycznych w swoich sklepach i centrach dystrybucyjnych. Ostatnie podwyżki cen energii były jednym z czynników, które wpłynęły na wyniki finansowe spółki w I kw. 2009 r.

REKLAMA

Według informacji serwisu portalspozywczy.pl po ostatnich podwyżkach, koszt energii elektrycznej w placówkach handlowych należących do Grupy Emperia wzrósł do 1 proc. marży uzyskiwanej ze sprzedaży wybranego towaru.

Firma chce przeciwdziałać, negatywnemu wpływowi wysokich kosztów energii na ceny towarów w swoich sklepach. - W najbliższym czasie będziemy pracować nad optymalizacją doboru taryf - mówi Artur Kawa. - Chcemy także systematycznie inwestować w energooszczędne wyposażenie dla sklepów np. bonety czy regały chłodnicze. Będziemy metodycznie wymieniać stary sprzęt na bardziej nowoczesny, kryterium zakupu nie będzie tylko wygląd i cena, ale także zużycie prądu - wyjaśnia prezes.

Obecnie w wielu sklepach sieci handlowych działających w ramach Grupy działa używany sprzęt, sprowadzony kilka lat temu z Europy Zachodniej. Firma ze względu na duże koszty nie przewiduje jednej dużej akcji wymiany wyposażenia, będzie ona prowadzona systematycznie.

Do Grupy Handlowej Emperia Holding należą obecnie takie sieci handlowe jak: Stokrotka, Delima, Lewiatan, Milea i Groszek.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA