PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Emperia zmniejszy wydatki na inwestycje w nowe sklepy

Autor: portalspozywczy.pl 15 maja 2009 09:23

Grupa Kapitałowa Emperia koryguje prognozy sprzedaży na 2009 r. o 60 mln zł i zmniejsza wydatki na inwestycje o 40 mln zł. Jak podstawową przyczynę podaje przesunięcia terminów realizacji kilku projektów budowlanych.

Według nowej prognozy władz spółki przychody ze sprzedaży spadną z 5,9 mld zł do 5,84 mld zł. Firma postanowiła także zmniejszyć nakłady na inwestycyjne z planowanych 200 mln zł do 160 mln zł.

Zarząd Emperii przewiduje, w związku z przesunięciem w czasie kilku dużych projektów developerskich dotyczących działalności detalicznej na I i II kwartał 2010 roku nakłady inwestycyjne w 2009 roku będą mniejsze niż oczekiwano, w konsekwencji przychody ze sprzedaży osiągną nieznacznie niższą wartość.

Spółka podała, że prognoza przychodów ze sprzedaży została sporządzona w oparciu o założenie kontynuacji rozwoju organicznego Grupy Kapitałowej Emperia zarówno w zakresie działalności dystrybucyjnej, detalicznej jak i przeprowadzone akwizycje spółek z branży FMCG.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,09

  • Śr

    5,42

  • Min

    3,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 578490

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.