Energa chce przekonać do swojej oferty sieci handlowe

Autor: portalspozywczy.pl 12 listopada 2009 09:20

Indywidualnie ustalane ceny, gwarancje ich niezmienności czy wydłużone terminy płatności - to elementy nowej oferty koncernu energetycznego Energa, która ma przyciągnąć nowych odbiorców. Obecnie skorzystały z niej m.in. Tesco.


Teraz koncern kierują ją do firm spoza swojego terenu działania. Zaprezentuje ją w sześciu miastach na spotkaniach z przedstawicielami lokalnego biznesu.
Wzrost cen energii, na który nałożył się na światowy kryzys finansowy, wymusza na wielu przedsiębiorstwach poszukiwanie oszczędności, także w obszarze związanym z zakupem energii elektrycznej. Energa chce to wykorzystać, aby pozyskać nowych kontrahentów.
W ciągu ostatniego roku spółka pozyskała 120 nowych odbiorców.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane