Estetyczna ekspozycja jest doceniana przez kupujących

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 6 listopada 2009 09:07

Estetyczna ekspozycja jest doceniana przez kupujących

Każdy handlowiec wie jak ważna jest interesująca ekspozycja produktów. Dotyczy to także artykułów codziennie kupowanych przez wielu klientów.


- Wstawiłam do swojego sklepu regał na pieczywo. Dostałam go w prezencie od właściciela piekarni, z której zamawiam pieczywo. Dotychczas bułki i chleb sprzedawałam bezpośrednio ze skrzynek, w których trafiały do mnie z samochodu dostawczego - informuje właścicielka sklepu spożywczo-przemysłowego z Otrębus.
Dzięki nowemu meblowi w sklepie pojawiły się nowe gatunki pieczywa, dla których nie było dotychczas miejsca na półkach. W ofercie, obok dotychczasowych kajzerek i chleba pszenno-żytniego, znalazło się kilka rodzajów bułek i chleba. Pojawiły się także przekąski: cebularze i pączki, których właścicielka sklepu dotychczas nie zamawiała z powodu braku miejsca na ekspozycję.

Jej zdaniem rozszerzenie oferty to szansa na większą sprzedaż danego towaru, ale także dłuższą wizytę klienta w sklepie, co może skutkować także większymi zakupami innych artykułów. Już pojawiły się pozytywne sygnały od klientów o ich odbiorze nowej aranżacji stoiska z pieczywem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8133

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane