Eurocash chce przyciągnąć klientów do hurtowni Batna

Autor: portalspozwczy.pl 29 marca 2010 10:25

Od kilku tygodni Grupa Eurocash prowadzi kampanię promocyjną produktów sprzedawanych w niedawno przejętych hurtowniach Batna. Warszawskie hurtownie sieci chcą przyciągnąć klientów 4 proc. zniżką na 89 proc. towarów sprzedawanych w swoich halach.

Zdaniem analityków sieć hurtowni Eurocash będzie musiała zainwestować w konkurencyjne ceny nawet kosztem marż, jeżeli zamierza zwiększać udział w rynku hurtowym Warszawy i okolic. Działania Eurocash są miały być odpowiedzią na przedstawioną w połowie stycznia przez sieć Makro Cash & Carry nową politykę cenową (gwarancja najniższej ceny), która obejmuje kilkaset produktów.
Według Kamila Szlagi, analityka KBC Securities na polskim rynku hurtowym najważniejszą rolę odgrywa cena, a presja na ceny podczas spowolnienia gospodarczego jest większa.

Eurocasch zakończył proces przejęcia firmy Batna zarządzającą trzema hurtowniami cash&carry w rejonie Warszawy (Bronisze, Okęcie i Ząbki) w grudniu 2009 r. Przychody Batny w 2008 r. przekroczyły 260 mln zł, a zysk netto - ponad 6 mln zł. W I poł. 2009 r. przychody Batny wyniosły 122 mln zł.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,56

  • Min

    2,38

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane