Extra Sklepy boją się konkurencji Lidla w Kartuzach

Autor: Edyta Kochlewska, dla handlu.pl 20 maja 2009 13:21

Właściciele pojedynczych sklepów spożywczych i placówek zrzeszonych w małych, polskich sieciach handlowych starali się przekonać władze miasta do niewydawania pozwolenia na handel wiekopowierzchniowy w Kartuzach.

Dotychczas się to udawało. Jednak ostatnio w obrębie miasta zaczął powstawać dyskont niemieckiej sieci Lidl. - Staraliśmy się przekonać urzędników miejskich, że konkurowanie z dużymi zagranicznymi sieciami handlowymi jest dla małych sklepów niemożliwe. Nie udało się jednak. Teraz musimy się przygotować na to, że część sklepów straci klientów - mówi Ludwik Dawidowski, odpowiedzialny za rozwój sieci Extra Sklepy Spożywcze. Małe osiedlowe sklepy nie mają szans na obniżenie cen do poziomu jaki proponuje sieć Lidl. Może się więc okazać, że część prowadzonych dotychczas placówek okaże się nierentowna, gdy straci klientów, wybierających tańsze produkty w Ldlu - dodaje Ludwik Dawidowski.

EXTRA to nazwa lokalnej sieci sklepów spożywczo-przemysłowych, należących do polskich niezależnych kupców, która została utworzona w kwietniu 2002 roku w Kartuzach.

Pod logo Extra działa 70 sklepów w okolicach Kartuz. Firma skupia się na rozwoju w miejscowościach powiatu kartuskiego. Firma prowadzi wspólną politykę szkoleniową, marketingową i zakupową.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane