Ferie zimowe najczęściej oznaczają spadki przychodów

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 3 lutego 2010 09:15

Ferie zimowe dla sklepów są okresem podobnym do wakacji - spadają przychody.

W sklepie spożywczym w czasie ferii zimowych spadają obroty.
- Sklep jest położony w pobliżu szkół średnich i dworca kolejowego. Duża część moich klientów to uczniowie, którzy kupują słodkie bułki i napoje na drugie śniadanie, owoce, czy robią zakupy wracając do domu. Teraz ich po prostu nie ma. Klientów jest mniej nawet o 30 proc. - informuje sprzedawczyni.
W celu uniknięcia spadku przychodów właściciel sklepu stara się przyciągnąć do sklepu nowych klientów.
- Najłatwiej zachęcić klientów do zakupów promocjami. Dlatego w witrynie powiesiłem plakaty informujące o obniżkach cen m.in. wędlin, napojów. Cenę zmniejszyłem o kilkadziesiąt groszy na każdym artykule, ale to już działa na klientów. To dopiero drugi dzień akcji, jednak zauważam, że ruch w sklepie wzrósł dzięki promocjom - zauważa właściciel sklepu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane