REKLAMA
REKLAMA

FJ nie zamierza wprowadzać marki własnej, chce konkurować markową ofertą

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 8 marca 2010 07:14

FJ nie zamierza wprowadzać marki własnej, chce konkurować markową ofertą

Wiele lokalnych sieci handlowych stawia na tańsze produkty marki własnej. W ten sposób chcą przyciągnąć mniej zamożnych klientów, a także przeciwdziałać odpływaniu konsumentów do sieci dyskontowych. Inną strategię obrała stołeczna sieć FJ, która nie zamierza wprowadzać do oferty asortymentu tego typu. - Stawiamy na towar wysokiej jakości. Dlatego między innymi zrezygnowaliśmy z koncepcji własnej marki. Franczyzobiorcom oferujemy takie ceny zakupowe, źe są w stanie konkurować na lokalnym rynku dobrymi cenami produktów markowych - mówi Gerard Marciniak, dyrektor ds. marketingu.

REKLAMA
Jak dowiedział się portal dla handlu.pl, do sieci sklepów FJ dołączą kolejne placówki . - Wiele stołecznych sklepów zgłasza się do nas pytając o warunki nawiązania współpracy. Trudno powiedzieć, ile otwarć nastąpi w tym roku. Widać, że zainteresowanie franczyzą jest bardzo duże - mówi Gerard Marciniak.

FJ to grupa sklepów współpracująca z firmą F.J. Marketing Concept na zasadach umowy franczyzowej. F.J. Marketing Concept świadczy usługi
marketingowe wielu producentom branży FMCG. Specjalizuje się w marketingu kooperacyjnym. Obecnie posiada ponad 300 umów ze sklepami spożywczymi z Warszawy i okolic.

  • Ukasz 2010-03-11 08:45:27

    Własna marka nie zawsze oznacza gorszą jakość. ktoś kto tak twierdzi pojęcia nie ma o czym mówi.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA