REKLAMA
REKLAMA

Franchising coraz bardziej popularny

Autor: Gazeta Wyborcza 9 lutego 2010 09:28

W każdym tygodniu otwiera się w Łódzkiem przynajmniej jedna placówka franchisingowa - sieciowy sklep, stacja paliw albo chociaż mały bar z kanapkami "Jemy" - czytamy w Gazecie Wyborczej.

REKLAMA

W przypadku restauracji (np. Presto czy Sphinks) kandydat na franchisingobiorcę powinien znaleźć lokal. Sieć może w tym pomóc, oceni też, czy rzeczywiście punkt jest dobry i można liczyć na klientów. Chętny musi zainwestować ok. 200 tys. zł w remont lokalu. Nie musi mieć doświadczenia w branży, choć to jest mile widziane. Ważne natomiast, by potem sam prowadził restaurację. Bo nic nie przynosi lepszych efektów, jak zaangażowanie właściciela.

Franczyza jest pomysłem dla osób, które czują w sobie żyłkę biznesmena, ale nie lubią zbyt ryzykownych przedsięwzięć. To także propozycja dla tych, którzy poszukują stabilnego źródła dochodu, ale nie mają czasu na tworzenie biznesu od podstaw. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA