Franczyzobiorcy eLDe mogą indywidualnie kształtować programy lojalnościowe

Autor: dlahandlu.pl 17 lutego 2010 12:48

Franczyzobiorcy Polskiej Sieci Handlowej eLDe mogą indywidualnie kształtować parametry programu lojalnościowego. Decydującym kryterium, na podstawie którego sieć przyznaje swoim klientom dodatkowe punkty za zakupy, jest średnia wartość koszyka w danym sklepie.

 - Jeśli wynosi ona 15 zł, sklep może zadecydować o naliczaniu punktów za kwotę zakupów wynoszącą 20 zł. Za każdą wydaną złotówkę klient otrzyma jeden punkt. Jednak jeśli suma wyniesie np. 19,5 zł, sklep nie przyzna bonusów. Po przekroczeniu określonej przez placówkę liczby punktów, kupujący ma możliwość wyboru nagrody spośród proponowanego przez sieć sprzętu AGD - wyjaśnia Bartłomiej Talaszka z działu marketingu sieci.
Polska Sieć Handlowa eLDe jest siecią franchisingową organizowaną przez firmę LD Holding S.A.LD Holding S.A. jest spółką o polskim kapitale w ramach której działa 250 sklepów franczyzowych oraz 6 sklepów własnych. Sklepy te działają na terenie funkcjonowania 6 spółek „córek", powiązanych kapitałowo z LD Holding S.A.
Firma LD Holding oraz spółki holdingowe zajmują się przede wszystkim usługami w zakresie handlu, inwestycji, marketingu, informatyki, ubezpieczeń i innych, LD Holding S.A. prowadzi także działalność usługową w zakresie szkoleń i doradztwa. Dodatkowo LD Holding S.A. skupia w swej sieci sześć sklepów własnych, zarządzanych przez centralę firmy.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane