Franczyzobiorcy mają problem z aranżacją przestrzeni sklepowej

Autor: dlahandlu.pl 11 marca 2010 14:32

Franczyzobiorcy mają problem z aranżacją przestrzeni sklepowej

Jedną z najbardziej problematycznych kwestii dla właścicieli sklepów spożywczych jest odpowiednia aranżacja przestrzeni. - Odwiedzając sklepy, które chcą nawiązać z nami współpracę na zasadzie franczyzy, widzimy, że wciąż wiele jest do zrobienia. Właściciele sklepów nie zdają sobie sprawy, jak ważny jest wygląd lokalu i wychodzą z założenia, że klienci i tak będą u nich kupować - mówi Ryszard Grabowiec, z-ca dyrektora ds. rozwoju Polskiej Sieci Handlowej Euro Sklep.

Drobni sklepikarze nie stosują również zasad merchandisingu. - Franczyzobiorcom oferujemy naszą pomoc w tym zakresie. Zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozmieszczania produktów na półkach czy tworzenia ścieżki klienta jest bardzo duże - mówi Ryszard Grabowiec.

Sieć handlowa Euro Sklep S.A. to organizacja handlowa zrzeszająca ponad 600 sklepów w południowej Polsce o 100 proc. polskim kapitale. Jest spółką, operatorską koordynującą działania wobec sklepów w oparciu w umowy franchisingowe. Siedziba firmy mieści się w Bielsku-Białej.
W 2008 roku Euro Sklep wypracował obroty na poziomie ok. 790 mln zł. Sieć jest obecna w województwach: śląskim, małopolskim, opolskim, dolnośląskim, lubelskim, podlaskim, mazowieckim, świętokrzyskim, podkarpackim oraz łódzkim.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane