Franczyzowe sieci sklepów mogą korzystać z usług firm outsourcingowych

Autor: dlahandlu.pl 27 stycznia 2010 15:56

Outsourcing to oszczędność nawet rzędu 30-40% w stosunku do kosztów własnych ponoszonych przez przedsiębiorstwa, które same zarządzają swoją sprzedażą - przekonują eksperci Instytutu Outsourcingu.

W ramach usługi firma zewnetrzna przejmuje rekrutację i szkolenie zespołów sprzedaży, zarządzanie narzędziami pracy i flotą samochodową oraz zapewnia opiekę nad punktami sprzedaży.

Target BPO podpisał z firmą cukierniczą umowę na obsługę ok. 50.000 punktów sprzedaży detalicznej w całym kraju, gdzie w ramach obowiązków znalazło się zapewnienie ekspozycji produktów, instalacja materiałów POS, zbieranie zamówień oraz wprowadzanie nowych produktów. Do wykonania zadania firma zewnętrzna zatrudniła 250 przedstawicieli handlowych i kierowników regionalnych.  Efektem był regularny wzrost sprzedaży i udziału rynkowego oraz obniżenie kosztów obsługi rynku tradycyjnego. 

Często praktyką w tej branży jest podpisywanie umów z wynagrodzeniem uzależnionym od wyników firmy outsourcinogowej. Na takie rozwiązania głównie decydują się firmy obsługujące sieci sklepów, ale także same sieci, które w ramach współpracy franczyzowej chcą pozyskać partnerów biznesowych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,05

  • Śr

    5,52

  • Min

    4,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.