Franczyzowe sieci sklepów mogą korzystać z usług firm outsourcingowych

Autor: dlahandlu.pl 27 stycznia 2010 15:56

Outsourcing to oszczędność nawet rzędu 30-40% w stosunku do kosztów własnych ponoszonych przez przedsiębiorstwa, które same zarządzają swoją sprzedażą - przekonują eksperci Instytutu Outsourcingu.

W ramach usługi firma zewnetrzna przejmuje rekrutację i szkolenie zespołów sprzedaży, zarządzanie narzędziami pracy i flotą samochodową oraz zapewnia opiekę nad punktami sprzedaży.

Target BPO podpisał z firmą cukierniczą umowę na obsługę ok. 50.000 punktów sprzedaży detalicznej w całym kraju, gdzie w ramach obowiązków znalazło się zapewnienie ekspozycji produktów, instalacja materiałów POS, zbieranie zamówień oraz wprowadzanie nowych produktów. Do wykonania zadania firma zewnętrzna zatrudniła 250 przedstawicieli handlowych i kierowników regionalnych.  Efektem był regularny wzrost sprzedaży i udziału rynkowego oraz obniżenie kosztów obsługi rynku tradycyjnego. 

Często praktyką w tej branży jest podpisywanie umów z wynagrodzeniem uzależnionym od wyników firmy outsourcinogowej. Na takie rozwiązania głównie decydują się firmy obsługujące sieci sklepów, ale także same sieci, które w ramach współpracy franczyzowej chcą pozyskać partnerów biznesowych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane