Gadżety promocyjne zwiększające sprzedaż powinny być atrakcyjne

Autor: dlahandlu.pl 25 listopada 2009 09:51

W sklepach sieci Żabka trwa promocja „Wesoła Żabka". Klienci po zrealizowaniu zakupów za minimum 10 złotych, mogą dodatkowo nabyć gadżety w obniżonych cenach. Akcji towarzyszą działania promocyjne, plakaty przed sklepem i w głównej witrynie. Akcje z promocyjnymi towarami w obniżonych cenach są prowadzone cyklicznie. Okazuje się, że nie każda promocja przyciąga klientów. Znaczenia nabiera jakość produktów. Kilka miesięcy temu w podobnej promocji, za tę samą cenę można było mieć znane wszystkim kreskówki.

- Wtedy praktycznie każdy klient wychodził ze sklepu z Pszczółką Mają, lub podobną klasyczną bajką - przekonuje pracownica pruszkowskiej Żabki.

Aktualnie trwająca akcja chyba nie trafiła w gusty kupujących.

- Póki co nie ma zbyt wielu zainteresowanych. Oczywiście informuję klientów, że mogą nabyć promocyjne wyroby. Rzadko kto decyduje się na zakup. Towary promocyjne są kierowane do dzieci, jednak są chyba nienajlepiej dobrane - zauważa sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • fdesign 2010-01-20 11:46:48

    www.fdesign.com.pl

  • rzapka 2009-12-20 16:19:08

    www.ajencibezsciemy.fora.pl

  • rzapka 2009-12-20 16:17:58

    www.ajencibezsciemy.fora.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane