Galeria Opolanin dostosuje się do klienta ze średnimi dochodami

Autor: Edyta Kochlewska, dla handlu.pl 27 maja 2009 10:02

Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Opolu postanowiła zmienić profil Galerii Opolanin. - Zrobiliśmy badania, których wyniki pokazują nam kierunek zmian. Jednak o szczegółach będziemy mogli poinformować najwcześniej za miesiąc - mówi Iwona Zawada, specjalista ds. marketingu.

Do kiedy Galeria Opolanin była jedyną galerią handlową w Opolu była atrakcyjna dla mieszkańców zamożniejszych i mniej zamożnych. Pojawienie się dwóch centrów handlowych w Opolu - Karolinka i Solaris spowodowało, że część klientów wybiera właśnie tamte obiekty. - Myślimy o jak najlepszym wykorzystaniu powierzchni handlowych, które posiadamy. Z badań wynika, że nadal możemy być atrakcyjni dla klientów średniozamożnych - dodaje Iwona Zawada.
Społem PSS Opole oprócz Galerii Opolanin prowadzi również sześć sklepów spożywczych, dwie piekarnie, cukiernię oraz bar-stołówkę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane