Środa, 26 listopada 2014 r.
Jesteś tutaj:   Wiadomości
Marcin Złoch, dlahandlu.pl  |  24-11-2009, 10:47
Gazetka promocyjna sklepu powinna być przejrzysta
Na internetowych stronach MAKRO Cash and Carry Polska znajduje się program umożliwiający stworzenie zindywidualizowanej ulotki lub plakatu, dopasowanych do potrzeb konkretnego sklepu i dostępnych w nim towarów. Zdaniem właścicieli sklepów ulotka dobrze swoje zadania, jeżeli jest wizualnie dobrze zakomponowana.
- Program cieszy się bardzo dużą popularnością. Dziennie pobiera go nawet kilkadziesiąt osób, dlatego przenieśliśmy go z dalszych stron na centralną pozycję na głównej stronie naszego portalu - informuje pracownik Makro odpowiedzialny za doradztwo dla właścicieli sklepów detalicznych.
Program ma ograniczenia, dostępne jest w nim do wykorzystania około 80 produktów spożywczych.
- Wkrótce uzupełnimy program nowym asortymentem. Jednak nawet z tych towarów, które są obecne w programie można stworzyć ciekawe propozycje dla klientów. Dodatkowo każdy użytkownik może dodać swoje produkty za pomocą panelu służącego do ich wprowadzania - przekonuje pracownik Makro.
Opinię pracownika Makro o popularności rozwiązania potwierdza właściciel sklepu spożywczego z Pruszkowa.
- Oczywiście, że znam ten program. Jeżeli podczas wizyty w Makro uda mi się nabyć coś w atrakcyjnej cenie drukuję za jego pomocą ulotki promocyjne. Zdarza mi się to średnio raz w miesiącu. Drukuję niedużo, około 50 sztuk o wielkości jednej czwartej formatu A4. Rozkładam je na ladzie. Na jednym arkuszu staram się nie umieszczać więcej niż dwóch produktów. Według mnie najważniejsza jest czytelność ulotki. Dotychczas nie drukowałem plakatu, ale może przed Świętami spróbuję - informuje właściciel sklepu z Pruszkowa.
Program „Twoja Ulotka" ma na celu wsparcie detalistów w przygotowaniu akcji promocyjnych dla swoich klientów. Plik z programem do ściągnięcia na własny komputer zajmuje około 5 MB, instrukcja dodatkowe 1,1 MB. Program jest intuicyjny, adresowany do amatorów. Należy wybrać wielkość, format, liczba stron, ilość produktów na stronie ulotki. Następnie dodać zdjęcia produktów i uzupełnić cenę i opis. Oprócz produktów można dodać informacje dotyczące sklepu: nazwę, adres, godziny otwarcia oraz logo.

 

POLECAMY W SERWISACH