GfK: Sklepom opłaca się postawić na wyroby dla zapracowanych, singli i osób starszych

Autor: Puls Biznesu 11 marca 2010 09:11

Z badań przeprowadzonych przez grupę GfK w 25 krajach świata można się dowiedzieć, jakie trendy będą w najbliższych latach najsilniej kształtować globalny rynek produktów i usług - podaje Puls Biznesu. Wynika z nich, że warto postawić na produkty dedykowane singlom i osobom starszym.


Wśród trendów są takie, które zaczęły już robić karierę w Polsce - jak np. moda na zdrowy styl życia. Wiele jest jednak takich, które nie są jeszcze u nas powszechnie doceniane i eksploatowane - zauważa Puls Biznesu. Tysiące firm na świecie świetnie zarabiają m.in. stawiając na rozwój produktów i usług dedykowanych rosnącej grupie zaawansowanych wiekowo konsumentów. Szanse na owocny rozwój będą też mieć firmy, które dopasują ofertę do takich trendów jak: urbanizacja, zwiększanie bezpieczeństwa, zmiany w strukturze gospodarstw domowych - wylicza dziennik. Warto też postawić na zaspokajanie potrzeb rosnącej liczby osób mocno zapracowanych. Badacze zwracają też jednak uwagę na rosnącą grupę krytycznych konsumentów, którzy oczekują wysokiej jakości, ale po dyskontowej cenie - dodaje Puls Biznesu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10826

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane