PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

GfK: Sklepom opłaca się postawić na wyroby dla zapracowanych, singli i osób starszych

Autor: Puls Biznesu 11 marca 2010 09:11

Z badań przeprowadzonych przez grupę GfK w 25 krajach świata można się dowiedzieć, jakie trendy będą w najbliższych latach najsilniej kształtować globalny rynek produktów i usług - podaje Puls Biznesu. Wynika z nich, że warto postawić na produkty dedykowane singlom i osobom starszym.


Wśród trendów są takie, które zaczęły już robić karierę w Polsce - jak np. moda na zdrowy styl życia. Wiele jest jednak takich, które nie są jeszcze u nas powszechnie doceniane i eksploatowane - zauważa Puls Biznesu. Tysiące firm na świecie świetnie zarabiają m.in. stawiając na rozwój produktów i usług dedykowanych rosnącej grupie zaawansowanych wiekowo konsumentów. Szanse na owocny rozwój będą też mieć firmy, które dopasują ofertę do takich trendów jak: urbanizacja, zwiększanie bezpieczeństwa, zmiany w strukturze gospodarstw domowych - wylicza dziennik. Warto też postawić na zaspokajanie potrzeb rosnącej liczby osób mocno zapracowanych. Badacze zwracają też jednak uwagę na rosnącą grupę krytycznych konsumentów, którzy oczekują wysokiej jakości, ale po dyskontowej cenie - dodaje Puls Biznesu.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,09

  • Śr

    5,42

  • Min

    3,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 578490

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.