Godziny pracy sklepu mogą decydować o jego przewadze

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 3 grudnia 2009 09:03

Godziny pracy sklepu mogą decydować o jego przewadze

Nieduży sklep działający w bezpośrednim pobliżu Biedronki i Tesco w podwarszawskim w Milanówku swoją pozycję buduje na godzinach otwarcia - jest czynny całą dobę. Ma wiernych klientów pomimo, że Tesco też działa w nocy.

- Nocne zakupy to w większości alkohol. Klientom nie chce się pokonywać sporych przestrzeni w Tesco w celu kupienia kilku piw. Podobnie jest z typowymi zakupami śniadaniowymi. Rano każdemu się spieszy, a bułki kupią szybciej u mnie niż w supermarkecie - twierdzi właściciel sklepu z Milanówka. Sprzedaż po 22 w sklepie spożywczym odbywa się przez okienko. Sprzedawczyni przyjmuje zamówienie, przyjmuje pieniądze i wydaje towar.

- Mój sklep jest jedynym nocnym w okolicy. To przyciąga różne osoby. Zdecydowałem o sprzedaży z okna po odkryciu kradzieży z półek - twierdzi
właściciel. Taka forma sprzedaży nie odstarsza kupujących.

Sklep działa na osiedlu mieszkaniowym od kilkunastu lat. Przez ten czas klienci przyzwyczaili się, że na codzienne zakupy przychodzą właśnie tutaj. Okoliczne supermarkety są przez nich odwiedzane w weekendy, kiedy kupują większą ilość towarów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,43

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7928

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.