Grand Cru rozwija się przez franczyzę

Autor: franczyzawpolsce.pl 27 lipca 2009 12:48

Tego roku zaczęto rozwijać także placówki Partnerskie (ściśle powiązane, będące przedsionkiem lub aspirujące do miana franczyzobiorcy) i Agencyjne. Obecnie działa w sieci 31 placówek, 1 własna, 3 agencyjne, 25 franczyzowych i 2 Partnerskie. - Planujemy w tym roku kilka sklepów. Najbardziej nas interesują takie miasta jak: Wrocław, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Agloneracja Katowicka, Olsztn, Szczenin, Bydgoszcz, Łódź, Lublin itp.- zdradza Przybylski. Obroty całej sieci w minionym roku to ponad 13,5 mln. zł - podaje portal franczyzawpolsce.pl.

- Dla naszych klientów staramy się stać partnerami, a nawet kolegami. Przy winie znakomicie się rozmawia... Dlatego oprócz sprawdzonych jakościowo i niedrogich win kluczem do sukcesu jest właściwy dobór sprzedawców. Nie szukamy sommelierów ani legitymujących się rekordowymi wynikami sprzedaży akwizytorów. Człowiek z dobrewina.pl jest uśmiechniętym, otwartym, koleżeńskim pasjonatem wina, który chce i potrafi tą pasją dzielić się z innymi - mówi Przybylski. Kolejne plany to szkolenia i kursy na temat wina, a bardziej dalekosiężne - enoturystyka. - Postanowiliśmy się umiejscowić w luce pomiędzy supermarketami a ekskluzywnymi sklepami oferującymi droższe wina i tej polityki będziemy się konsekwentnie trzymać - dodaje nasz rozmówca.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane