Grupa Bomi rozszerza ofertę franczyzową

Autor: dla handlu.pl 7 kwietnia 2009 11:40

Istotną rolę w strategii rozwoju Grupy BOMI odgrywa franchising, który umożliwia szybki wzrost sprzedaży przy umiarkowanym zaangażowaniu kapitału. W 2009 r. Grupa planuje pozyskać do sieci franczyzowej ok. 150 nowych sklepów.

- Przewidujemy skierowanie nowej, rozszerzonej oferty franchisingowej do naszych partnerów już w maju tego roku. Poza istniejącą ofertą w formacie sklepów osiedlowych, w III kwartale będziemy również gotowi przedstawić atrakcyjną propozycję dla większych przedsiębiorców, chcących prowadzić supermarkety lub delikatesy. Równocześnie nie rezygnujemy z rozwoju organicznego własnej sieci. W naszym budżecie na rok 2009 przewidzieliśmy ponad 28 mln zł na nowe otwarcia, które obejmą 5 delikatesów i 2 supermarkety oraz blisko 26 mln zł na modernizację dotychczasowych placówek w centrach handlowych. Z końcem marca otworzyliśmy pierwsze w tym roku delikatesy, w nowej formule otwarte zostały delikatesy w C.H. Klif w Gdyni - mówi prezes Andrzej Wojciechowski.

- Dążymy do tego, aby docelowo 75-80 proc. sprzedaży franczyzobiorców realizowana była przez naszą sieć dystrybucji, co pozwoli na redukcję kosztów operacyjnych. W pierwszej kolejności zamierzamy wykorzystać potencjał naszej bazy logistycznej, jednakże w miarę wzrostu sieci sprzedaży BOMI oraz sieci franchisingowej będziemy zwiększać nasze moce logistyczne - głównie w obszarze najmu powierzchni magazynowych lub outsorcingu.

Grupa Kapitałowa BOMI zamierza w bieżącym roku osiągnąć przychody na poziomie 1,64 miliarda złotych. Zysk netto według przewidywań Spółki wyniesie prawie 44 miliony złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane