Grupa Bomi rozszerza ofertę franczyzową

Autor: dla handlu.pl 7 kwietnia 2009 11:40

Istotną rolę w strategii rozwoju Grupy BOMI odgrywa franchising, który umożliwia szybki wzrost sprzedaży przy umiarkowanym zaangażowaniu kapitału. W 2009 r. Grupa planuje pozyskać do sieci franczyzowej ok. 150 nowych sklepów.

- Przewidujemy skierowanie nowej, rozszerzonej oferty franchisingowej do naszych partnerów już w maju tego roku. Poza istniejącą ofertą w formacie sklepów osiedlowych, w III kwartale będziemy również gotowi przedstawić atrakcyjną propozycję dla większych przedsiębiorców, chcących prowadzić supermarkety lub delikatesy. Równocześnie nie rezygnujemy z rozwoju organicznego własnej sieci. W naszym budżecie na rok 2009 przewidzieliśmy ponad 28 mln zł na nowe otwarcia, które obejmą 5 delikatesów i 2 supermarkety oraz blisko 26 mln zł na modernizację dotychczasowych placówek w centrach handlowych. Z końcem marca otworzyliśmy pierwsze w tym roku delikatesy, w nowej formule otwarte zostały delikatesy w C.H. Klif w Gdyni - mówi prezes Andrzej Wojciechowski.

- Dążymy do tego, aby docelowo 75-80 proc. sprzedaży franczyzobiorców realizowana była przez naszą sieć dystrybucji, co pozwoli na redukcję kosztów operacyjnych. W pierwszej kolejności zamierzamy wykorzystać potencjał naszej bazy logistycznej, jednakże w miarę wzrostu sieci sprzedaży BOMI oraz sieci franchisingowej będziemy zwiększać nasze moce logistyczne - głównie w obszarze najmu powierzchni magazynowych lub outsorcingu.

Grupa Kapitałowa BOMI zamierza w bieżącym roku osiągnąć przychody na poziomie 1,64 miliarda złotych. Zysk netto według przewidywań Spółki wyniesie prawie 44 miliony złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,18

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane