Grupa Muszkieterów chce też mieć sklepy osiedlowe

Autor: portalspozywczy.pl 22 marca 2010 09:38

Francuski operator rozpoczął remodeling i rebranding swoich 215 sklepów działających na polskim rynku. Placówki spożywcze zmienią szyldy na Intermarché Contact lub Intermarché Super.

- Markę Intermarché Contact to sklepy osiedlowe o powierzchni do 750 mkw. Pod szyldem Intermarche Super będą działać wszystkie placówki, które są większe niż wspomniane 750 mkw. - tłumaczy Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche w Polsce.

Formaty będą różniły się nie tylko wielkością, ale także asortymentem, aranżacją wnętrz i kolorystyką. - Większe placówki będą oferować ponad 14 tys. produktów, w tym nowe działy ze świeżymi owocami, rybami czy winami - wyjaśnia Krzysztof Waligórski.
W przypadku sklepów osiedlowych asortyment zostanie ograniczony do artykułów pierwszej potrzeby i najważniejszych kategorii. Oba koncepty będą różnić się także kolorystyką. Elewacje sklepów osiedlowych zdominuje kolor zielony, a większych obiektów - czerwony. Nowe placówki będą budowane według nowych projektów architektonicznych.
Do końca 2012 roku władze Grupy chcą dokonać remodelingu i rebrandingu wszystkich sklepów spożywczych sieci Intermarche. W pierwszym etapie zmian, czyli jeszcze w roku 2010 szyldy zmieni 60 placówek z czego 12 zostanie oznaczonych marką „Contact", pozostałe 48 będzie działać pod szyldem „Super". - Planowane na ten rok prace będą kosztować naszą Grupę ok. 15 mln zł - mówi prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche w Polsce.
Z 27 planowanych na ten nowych rok sklepów Intermarche dwa będą działały pod szyldem „Contact", pozostałe 25 pod brandem „Super".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane