PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Grupa Muszkieterów chce też mieć sklepy osiedlowe

Autor: portalspozywczy.pl 22 marca 2010 09:38

Francuski operator rozpoczął remodeling i rebranding swoich 215 sklepów działających na polskim rynku. Placówki spożywcze zmienią szyldy na Intermarché Contact lub Intermarché Super.

- Markę Intermarché Contact to sklepy osiedlowe o powierzchni do 750 mkw. Pod szyldem Intermarche Super będą działać wszystkie placówki, które są większe niż wspomniane 750 mkw. - tłumaczy Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche w Polsce.

Formaty będą różniły się nie tylko wielkością, ale także asortymentem, aranżacją wnętrz i kolorystyką. - Większe placówki będą oferować ponad 14 tys. produktów, w tym nowe działy ze świeżymi owocami, rybami czy winami - wyjaśnia Krzysztof Waligórski.
W przypadku sklepów osiedlowych asortyment zostanie ograniczony do artykułów pierwszej potrzeby i najważniejszych kategorii. Oba koncepty będą różnić się także kolorystyką. Elewacje sklepów osiedlowych zdominuje kolor zielony, a większych obiektów - czerwony. Nowe placówki będą budowane według nowych projektów architektonicznych.
Do końca 2012 roku władze Grupy chcą dokonać remodelingu i rebrandingu wszystkich sklepów spożywczych sieci Intermarche. W pierwszym etapie zmian, czyli jeszcze w roku 2010 szyldy zmieni 60 placówek z czego 12 zostanie oznaczonych marką „Contact", pozostałe 48 będzie działać pod szyldem „Super". - Planowane na ten rok prace będą kosztować naszą Grupę ok. 15 mln zł - mówi prezes Dyrekcji Handlowej Intermarche w Polsce.
Z 27 planowanych na ten nowych rok sklepów Intermarche dwa będą działały pod szyldem „Contact", pozostałe 25 pod brandem „Super".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11474

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane