Grupa Sobiesława Zasady startuje ze sklepem internetowym dla mniej zamożnych klientów

Autor: dlahandlu.pl 24 marca 2010 15:44

Na rynku internetowych sklepów spożywczych pojawił się supermarket galio.pl, który tak jak i frisco.pl, należy do grupy Sobiesława Zasady. O ile jednak frisco.pl pozycjonuje się jako luksusowe delikatesy, o tyle galio.pl ma być tańszym supermarketem.

Galio.pl działa na terenie Warszawy i okolic, oferuje pełen asortyment produktów spożywczych (świeżych i pakowanych) oraz kosmetyków i chemii domowej. Galio.pl chce oferować produkty w niskich cenach, z kosztem dostawy na terenie Warszawy wynoszącym 25 zł. - Frisco.pl posiada nowoczesną logistykę i platformę technologiczną. Postanowiliśmy ją wykorzystać, aby zaproponować ofertę dla klientów poszukujących niskich cen, ale oczekujących wysokiej jakości usługi i prostego modelu - mówi Witold Ferenc, prezes Frisco.pl.

W odróżnieniu od Frisco.pl dostawa zakupów przez Galio.pl realizowana będzie w dwugodzinnych przedziałach czasowych. Oferta Galio.pl będzie uzupełnieniem oferty Frisco.pl dla innego segmentu klientów.


  • Rafal 2010-03-25 11:46:30

    Ciekawe, konkurencja sie bardzo zaostrza. W nowym jorku jest 1 taki sklep a w Warszawie juz chyba 7....

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane