Grupa Żywiec uruchamia program lojalnościowy dla detalistów

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2010 11:11

Głównym celem programu partnerskiego uruchomionego przez Grupę Żywiec pod nazwą Akademia Zysków jest dotarcie z ofertą do jak najszerszego grona odbiorców oraz zachęcenie jego uczestników do systematycznej współpracy.

Program jest skierowany do wybranych sklepów detalicznych obsługiwanych przez Grupę Żywiec i opiera się na mechanizmie zbierania punktów lojalnościowych za transakcje zakupowe. Od strony technicznej program wspierany jest przez system Comarch Loyalty Management autorstwa Comarchu.

- Program Akademii Zysków ma również dostarczać wiedzę z dziedziny rozwoju przedsiębiorczości w handlu tradycyjnym poprzez doradztwo oraz dzielenie się najlepszymi praktykami jego uczestników - mówi Grzegorz Jaworek, dyrektor ds. projektów komercyjnych Grupy Żywiec.

- System służy między innymi do definiowania promocji, segmentacji poszczególnych grup beneficjentów, hierarchizacji placówek, naliczania punktów lojalnościowych - dodaje Justyna Michalczyk, dyrektor handlowy Comarchu.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane