Hale Makro sprzedały towar za 2,2 mld euro

Autor: portalspozywczy.pl 25 marca 2009 09:26

Należąca do Grupy Metro sieć hal Makro Cash & Carry Polska, osiągnęła w 2008 r. obrót wysokości 2,213 mld euro, tj. 7,8 mld zł (w przeliczeniu po średnim kursie NBP z 2008 roku).

Obecnie firma posiada 29 hal sprzedaży hurtowej w całym kraju i zatrudnia około 7,5 tys. osób. Rok 2009, podobnie jak ubiegły, upłynie na poszerzaniu asortymentu, a także oferty usług, skierowanych do profesjonalistów - przede wszystkim z branży hotelarsko-gastronomicznej oraz handlowej.

Mimo pogarszającej się sytuacji ekonomicznej w 2008 r. wszystkie oddziały hurtowni Metro Cash & Carry osiągnęły wzrost sprzedaży w wysokości 4,6 proc. i kwotę 33,1 mld euro. Zysk operacyjny, (EBIT) wzrósł o 6,8 proc. i osiągnął 1,3 mld euro.

W 2008 roku Metro C&C otworzyło 40 nowych hal, co w sumie daje dzisiaj 655 centrów samoobsługowego handlu hurtowego na całym świecie. Skupiono się po raz kolejny przede wszystkim na rozwijających się rynkach wschodniej Europy i Azji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane