REKLAMA
REKLAMA

Handlowcy produkty do promocji wybierają intuicyjnie

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2009 10:24

Informowanie o ofertach specjalnych nawet w najmniejszym sklepie ma sens. Nakierowuje uwagę klientów na odpowiednie produkty. Jednak właściciele małych sklepów przyznają, że nie kierują się zasadami marketingu, a jedynie własnym wyczuciem.

REKLAMA

- Z własnego doświadczenia wiem, jak działa reklama na kupujących. Sprzedaż wybranych przeze mnie do zaprezentowania produktów wzrasta w danym dniu nawet o kilkadziesiąt procent. Dlatego mogę pozwolić sobie na obniżenie ceny tych wyrobów, i tak przyniosą większy zysk - twierdzi właścicielka sklepu osiedlowego w Pruszkowie.
W sklepie spożywczym na ścianie za sprzedawczynią wisi tablica korkowa. Na niej codziennie zmieniana informacja o aktualnych promocjach. Wczoraj właścicielka sklepu postanowiła wyróżnić szynkę wiejską oraz jajka. Na promocyjną tablicę trafiają różne produkty: spożywcze i przemysłowe. Właścicielka przy wyborze wyróżnionej oferty kieruje się intuicją, a nie badaniami marketingowymi.

Zdaniem ekspertów ważne, że mali handlowcy podejmują działania promocyjne. Twierdzą jednak, że o wiele większą skuteczność osiągnęliby, stosując wiedzę, zdobytą na szkoleniach, czy od dostawców produktów, którzy wiedzą, kiedy ich towar ma dodatkowe wsparcie reklamowe. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA