Handlujący oscypkami na Krupówkach mogą zostać przeniesieni na plac Niepodległości
Władze Zakopanego rozważają przeniesienie handlu oscypkami z Krupówek na planowany do modernizacji na jesień plac Niepodległości. Góralom jednak taka koncepcja rynku maślanego się nie podoba - informuje "Gazeta Krakowska".
Pod koniec ubiegłego roku kupcy z lokali przy Krupówkach zwrócili się do władz miasta z petycją, aby zajęły się nielegalnym handlem na deptaku. Pojawiły się wtedy pomysły, aby w ogóle zakazać na Krupówkach handlowania. - Spotkał się wtedy z dezaprobatą ze strony handlujących, którzy tłumaczyli, że na placu już nie zarobią. Jednak ja zamierzam wrócić do tej koncepcji wydzielenia na placu miejsca na rynek maślany - mówi Wojciech Solik, wiceburmistrz Zakopanego. Zdaniem Solika, turyści i na plac by trafili, aby kupić serki. Na wypromowanie takiego miejsca wystarczą dwa tygodnie.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł