HDS testuje 1 Minute

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 26 lutego 2009 10:58

Prowadzona przez HDS Polska sieć sklepów 1 Minute liczy już 23 placówki. Spółka cały czas jest na etapie testowania konceptu.

Pierwszy sklep sieci punktów 1 minute, które w założeniu mają umożliwiać szybkie i wygodne kupowanie podstawowych artykułów spożywczych pojawił się w 2005 roku. Od tego czasu sieć stopniowo powiększała się - obecnie tworzą ją 23 sklepy zlokalizowane w całej Polsce. Jak wyjaśnia Dorota Karnkowska, dyrektor promocji i komunikacji w HDS Polska koncept cały czas jest na etapie testowania. - Potrwa to jeszcze co najmniej kilka miesięcy. Dopiero wówczas będziemy podejmować odpowiednie decyzje dotyczące dalszego rozwoju sieci.
Według jej zapewnień pogarszająca się sytuacja gospodarcza jak dotąd nie odbiła się na wielkości sprzedaży. - Produkty kupowane w sieci „1 Minute" nie stanowią dużego wydatku więc na tych produktach na razie klienci nie oszczędzają. Ale wszystko może się zmienić. Trudno nam w tej chwili powiedzieć, jakie decyzje będziemy podejmować, gdy sytuacja będzie się pogarszać. Na siłę nie będziemy utrzymywać nierentownych sklepów.
HDS Polska jest jedną ze spółek wchodzących w skład Grupy Lagardère Services (dawniej Hachette Distribution Services), dystrybutora i detalisty sprzedaży prasy, obecnego w 20 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji. W Polsce spółka działa od 1997 roku budując własną ogólnopolską sieć kiosków pod markami Relay i Inmedio. Po 10 latach rozwoju sieć HDS Polska liczy 600 sklepów. Spółka prowadzi również kawiarnie Voyage Cafe, księgarnie Akapit, oraz inne jak Discover, Virgin, Business Shark.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane