Hildebrandt: klienci kierują się przede wszystkim ceną, wybierają dyskonty

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2010 09:31

Hildebrandt: klienci kierują się przede wszystkim ceną, wybierają dyskonty

Marek Hildebrandt, właściciel supermarketów Hildebrandt z Brodnicy uważa, że dla konsumentów priorytetem stała się cena, a nie jakość produktów. - Mieszkańcy Brodnicy skarżą się na brak pieniędzy, dlatego najczęściej kupują w dyskontach. Tracą na tym zarówno małe sieci handlowe, jak i część supermarketów - mówi przedsiębiorca.

Tegoroczne święta były udane dla supermarketów Hildebrandt. - Zanotowaliśmy większy ruch niż w ubiegłych latach. Myślę, że na taką sytuację wpłynął termin świąt, które rozpoczęły się na początku, a nie pod koniec miesiąca. Po pierwszym kwietnia klienci chętnie odwiedzali moje sklepy i wydali więcej pieniędzy - tłumaczy właściciel brodnickiej sieci.

Zapytany o plany rozwoju mówi, że firma właśnie przygotowała projekt otwarcia kolejnej placówki. - Czekamy na pozwolenie na budowę. Czy
podejmiemy się tego przedsięwzięcia? Na tę decyzję będzie mieć wpływ sytuacja na rynku. Konkurencja sprawiła, że nasze obroty wprawdzie nie
zmalały, ale i nie rosną - podsumowuje Marek Hildebrandt.

PPHU Hildebrandt działa od 1990 roku. Obecnie prowadzi sieć liczącą cztery sklepy w Brodnicy. Wszystkie placówki działają pod wspólnym brandem Hildebrandt, choć każda dodatkowo posiada swoją własną nazwę, związaną z danym miejscem lub przyzwyczajeniem lokalnej społeczności.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8202

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.