Hipermarkety nadal reklamują nieistniejące promocje
- Z tablicy z napisem "Promocja" w sklepie Auchan wynikało, że za zgrzewkę wody mineralnej zapłacę tylko 1,69 zł. Skusiłem się. A w kasie policzyli mi cztery razy więcej! - opowiada czytelnik Gazety Wyborczej.
- Cena 6,99 zł za tzw. zgrzewkę (6 butelek) była przekreślona. Zamiast niej kusiła kwota 1,69 zł. Z tablicy promocyjnej ewidentnie wynikało, że cena dotyczy całej zgrzewki. Była bardzo atrakcyjna, więc zapakowałem zgrzewkę do kosza.
Okazało się jednak, że informacja na tablicy nijak się ma do kwoty, którą nabiła kasjerka. Na paragonie cena zgrzewki wynosiła 6,49 zł.
Przeczytaj także:
Klient poszedł po wyjaśnienia do biura obsługi klienta. Usłyszał, że widoczne na tablicy promocyjnej 1,69 to cena za jedną butelkę.
Według relacji Maszały pracownica wykonała kilka telefonów i w końcu stwierdziła, że może oddać pieniądze w zamian za towar. Klient nie skorzystał: - Byłem pewien, że mam rację. Cofnąłem się do stanowiska z wodą. Tam zobaczyłem pana zmieniającego cenę na wyższą. Akcja była błyskawiczna, bo w punkcie obsługi klienta spędziłem nie więcej niż pięć minut.
Przeczytaj także:
Sklep tłumaczy się pomyłką pracownika, który powiesił złą cenę. - Klient został wprowadzony w błąd, więc należy mu się zwrot różnicy cenowej - mówi Dorota Patejko, rzecznik sieci Auchan. - Pracownik zachował się nieodpowiednio. Możemy tylko przeprosić klienta i zaprosić go z paragonem po odbiór 5 zł.
Na sprawę fałszywych promocji w sklepie wielokrotnie zwracał uwagę UOKiK, który zaleca sprawdzanie cen na paragonie z cenami wywieszonymi na tablicach promocyjnych i ubeganie się o swoje prawa.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
- 15:33 We Francji producenci nie będą mogli używać nazw typu „steki sojowe”
- 15:32 Dariusz Kalinowski sprzedał akcje Emperii
- 15:18 Właściciel marek Pepco i Dealz ma kłopoty. WZA Steinhoff ujawni prawdę o...
- 14:56 McDonald’s wprowadza w Polsce jednorazowe sztućce z materiału recyklingowego
- 14:16 ARC: Najmłodsi pracownicy mają wysokie oczekiwania wobec pracodawcy
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Bielany (Stare Bielany), Podleśna, 25.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Gocławek), 55.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Ksawerów), Puławska, 43.46 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Pięciolinii, 85.00 m², sprzedam mieszkanie