Hipermarkety rozwijają programy lojalnościowe

Autor: Dziennik Łódzki 28 lipca 2009 09:20

Punkty, a następnie zniżki na zakupy - to główne założenia nowego programu lojalnościowego Clubcard, który w sierpniu wprowadzi sieć hipermarketów Tesco. Będzie on kopią rozwiązania, który obowiązuje w brytyjskich marketach tej sieci. Konkurenci Tesco modyfikują założenia swoich programów - podaje Dziennik Łódzki.

Rachunek będzie skanowany na kartę i jeśli okaże się, że klient najczęściej zaopatruje się w nabiał, będzie go kupował ze zniżką nawet powyżej 10 proc.

W angielskim programie klient za każdego wydanego funta otrzymuje punkt. Gdy uzbiera 100 punktów może je zamienić na bony wartości funta, a następnie płacić nimi za benzynę lub towary w Tesco. Nie odbiera natomiast nagród rzeczowych i jest to nowością w Polsce. Obecnie w Tesco ustalane jest, za jaką kwotę będą przyznawane punkty i ile trzeba będzie ich uzbierać, by dostać bon.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane