Hipermarkety rozwijają programy lojalnościowe

Autor: Dziennik Łódzki 28 lipca 2009 09:20

Punkty, a następnie zniżki na zakupy - to główne założenia nowego programu lojalnościowego Clubcard, który w sierpniu wprowadzi sieć hipermarketów Tesco. Będzie on kopią rozwiązania, który obowiązuje w brytyjskich marketach tej sieci. Konkurenci Tesco modyfikują założenia swoich programów - podaje Dziennik Łódzki.

Rachunek będzie skanowany na kartę i jeśli okaże się, że klient najczęściej zaopatruje się w nabiał, będzie go kupował ze zniżką nawet powyżej 10 proc.

W angielskim programie klient za każdego wydanego funta otrzymuje punkt. Gdy uzbiera 100 punktów może je zamienić na bony wartości funta, a następnie płacić nimi za benzynę lub towary w Tesco. Nie odbiera natomiast nagród rzeczowych i jest to nowością w Polsce. Obecnie w Tesco ustalane jest, za jaką kwotę będą przyznawane punkty i ile trzeba będzie ich uzbierać, by dostać bon.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8226

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.