Hipermarkety wyraźnie poprawiają jakość obsługi

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 24 lipca 2009 11:06

Średni wskaźnik jakości obsługi w sieciach hipermarketów wyniósł w pierwszym półroczu 2009 roku +1,43 - wynika z półrocznego podsumowania badania „Jakość Obsługi 2009". W porównaniu z 2008 rokiem zauważalna jest znacząca poprawa całego segmentu hipermarketów, ponieważ w 2008 wskaźnik ten wynosił zaledwie -0,12(w skali od -5 do +5).

Największym przegranym rankingu jest sieć E Leclerc, która z drugiego miejsca w 2008 roku spadła obecnie na ostatnią szóstą pozycję, aż czterokrotnie obniżając wskaźnik jakości obsługi. Pozycję lidera utrzymał Auchan, poprawiając swój wynik o 160 proc. Podobnie wysokie trzycyfrowe wzrosty osiągnęli także wszyscy pozostali uczestnicy rankingu - Kaufland, Real, Carrefour i Tesco.

Należy zauważyć jednak, że nadal żadnej sieci hipermarketów nie udało się osiągnąć wyniku wyższego od średniej wszystkich monitorowanych branż, która w pierwszym półroczu 2009 roku wyniosła +1,72.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8226

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.