REKLAMA
REKLAMA

Hipermarkety wyraźnie poprawiają jakość obsługi

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 24 lipca 2009 11:06

Średni wskaźnik jakości obsługi w sieciach hipermarketów wyniósł w pierwszym półroczu 2009 roku +1,43 - wynika z półrocznego podsumowania badania „Jakość Obsługi 2009". W porównaniu z 2008 rokiem zauważalna jest znacząca poprawa całego segmentu hipermarketów, ponieważ w 2008 wskaźnik ten wynosił zaledwie -0,12(w skali od -5 do +5).

REKLAMA

Największym przegranym rankingu jest sieć E Leclerc, która z drugiego miejsca w 2008 roku spadła obecnie na ostatnią szóstą pozycję, aż czterokrotnie obniżając wskaźnik jakości obsługi. Pozycję lidera utrzymał Auchan, poprawiając swój wynik o 160 proc. Podobnie wysokie trzycyfrowe wzrosty osiągnęli także wszyscy pozostali uczestnicy rankingu - Kaufland, Real, Carrefour i Tesco.

Należy zauważyć jednak, że nadal żadnej sieci hipermarketów nie udało się osiągnąć wyniku wyższego od średniej wszystkich monitorowanych branż, która w pierwszym półroczu 2009 roku wyniosła +1,72.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA