Hurtownie Bać - Polu nie notują spadku zakupów

Autor: Edyta Kochlewska, dla handlu.pl 20 marca 2009 13:44

Kryzys to modne słowo. Ale nie obserwujemy, żeby przekładał się na spadek naszych obrotów - mówi Roman Materna, dyrektor działu marketingu sieci hurtowni Bać-Pol.

W halach cash&carry należących do Bać-Polu zaopatrują się głównie niezrzeszeni sklepikarze, prowadzący od jednego do kilku sklepów. Zamówienia, które składają przed Świętami Wielkanocnymi nie różnią się od tych, które były składane w poprzednich latach. Zauważa jednak, że większą popularnością cieszą się produkty z niższej półki, dyskontowej. Sklepy zaopatrujące się u nas zmieniły strategię i nastawiają sie na tańsze produkty, bo po to zaczynają sięgać ich klienci. Wszyscy jednak nadal utrzymują stały poziom zamówień - mówi Roman Materna.

W halach Bać-Polu promowana i sprzedawana jest w tej chwili już oferta świąteczna. Roman Materna mówi jednak, że oferty promocyjne, które są w stanie zaproponować klientom są związane z włączenie producentów do współpracy. - Jeżeli nie uda nam się namówić, by producent w jakiś sposób wsparł promocję finansowo lub produktowo to my nie mamy zbyt wielkich możliwości, bo jesteśmy na marży hurtowej - mówi Roman Materna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane