Informacja o cenie powinna być wyraźna

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 1 grudnia 2009 08:57

Informacja o cenie powinna być wyraźna

Informacja o cenie to dla klientów jeden z warunków dokonania zakupu. Z badań wynika, że 80 proc. kupujących rezygnuje z produktu, którego cena nie jest wyrażnie oznaczona. Na rynku istnieją rożne systemy informowania o cenie. Najpopularniejsze są listwy cenowe.

-  Metr bieżący najprostszej plastkowej listwy kosztuje 2,16 złotego netto - informuje pracownik internetowego sklepu z wyposażeniem dla placówek handlowych dla sklepu.pl. Wsuwane w listwy etykiety także można kupić. Wtedy przy pomocy kolorów możemy zaznaczać np. kategorie produktów, lub przedziały cenowe. Oczywiście ceny możemy wpisać własnoręcznie na kawałkach tekturki.

Innym sposobem na prezentację cen jest listwa cenowa mocowana piankową taśmą klejącą. To rozwiązanie jest trwalsze. Cena znajduje się pomiędzy dwoma warstwami przezroczystego plastiku. Na rynku można znaleźć też listwy cenowe przeznaczone do stosowania z regałami konkretnych producentów. Zaletą takiego rozwiązania jest ukształtowanie listwy na etykiety cenowe. - Listwę mocujemy na wcisk, dzięki specjalnemu wyprofilowaniu. Jest dostępna w kilku kolorach i pasuje do koncepcji regału - zauważa pracownik dlasklepu.pl.

Jednak bez względu na to, który system sprzedawca wybierze, musi pamiętać, by cena była wyraźnie podana i przyprządkowana do danego towaru. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane