Innowacyjne opakowania wina na polskim rynku

Autor: portalspożywczy.pl 16 lipca 2009 11:45

Jeszcze w tym roku, firma Jeanjean wprowadzi na polski rynek francuskie wina w innowacyjnych opakowaniach typu Bag in box. Dzięki temu posunięciu firma chce zwiększyć sprzedaż swoich produktów na polskim rynku.

- Corocznie sprzedaż win w tego typu opakowaniach na świecie rośnie o ok. 30 proc. - mówi Krzysztof Boguszewski, dyrektor generalny firmy Jeanjean Polska specjalizującej się w produkcji i dystrybucji win francuskich.

Członek grupy Jeanjean, firma Cep Francais specjalizująca się w produkcji tego rodzaju opakowań sprzedała ich w 2006 roku aż 6 mln sztuk. 70 proc. Bag in boksów trafiło na eksport, głównie do krajów Europy północnej.

Cep Francais ocenia, że 1 na 10 wypijanych szklanek wina na świecie, pochodzi właśnie z tego typu opakowań.

Największą zaletą Bag in boksów jest długotrwałe zapobieganie wtórnej fermentacji wina, po otwarciu opakowania. Osiągnięto to przez odpowiednią konstrukcję worka, w którym przechowywane jest wino oraz kranu, który zapobiega przedostawaniu się do otwartego opakowania powietrza z zanieczyszczeniami.

- Wino nie traci swoich walorów smakowych nawet przez 6 tygodni po jego otwarciu - twierdzi Krzysztof Boguszewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane