Intermarche: Franczyzę dobrze prowadzą firmy rodzinne

Autor: franchising.pl 10 sierpnia 2009 11:39

Prowadzenie supermarketu to duże przedsięwzięcie, dlatego Grupa Muszkieterów preferuje pary. Uważamy, że sklepy Intermarche i Bricomarche powinny być biznesem rodzinnym, bo szczególnie początki działalności wymagają zaangażowania i wsparcia najbliższych. Poza tym nie wykluczamy partnerów, którzy będą chcieli prowadzić samodzielnie biznes. Często nowi właściciele supermarketów muszą się przeprowadzać, bo nie zawsze placówki powstają w miejscu zamieszkania licencjobiorcy - mówi Marek Feruga, członek zarządu ITM Polska, właściciela marek Intermarche i Bricomarche.

Nie trzeba mieć gotówki. Na początek wystarczy zabezpieczenie w formie akcji, obligacji lub nieruchomości. Mimo dekoniunktury nie odnotowaliśmy spadku zainteresowania naszą franczyzą. Kandydaci nadal się zgłaszają. Jest to również efekt przeprowadzonej rok temu na szeroką skalę kampanii reklamowej. Licencja od ITM Polska kosztuje 500 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8180

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.